5.6.12

7 faktaa

Sain The Versatile Blogger Awardin Emmalta! Kiitos ihana! <3

1. Name 10 bloggers. (originally 15)
2. Let the 10 bloggers know about this by telling them on their blog.
3. Share 7 facts about yourself.
4. Thank the blogger who named you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blogpost.

Tein itseasissa vastaavan jutun jo tammikuussa, joten sen takia en kierrätä tätä nyt nimenomaisesti kellekään. Eli jokainen saa siihen tarttua, ja jos tarttuu, niin linkatkaa kommenttilaatikossani. :) Aina on kuitenkin helppo keksiä 7 faktaa itsestään kerrottavaksi joten tässä niitä lisää ja jos edelliset kiinnostavat niin niihin pääsee tästä! :)

1.
Olen täysin toivoton kaikenlaisten kasvien kanssa ja saan aina tapettua ne. Minulla oli esimerkiksi opiskeluaikoina pieni kaktus ja luin jostain että kaktuksen tappaa helpoiten kastelemalla niitä liikaa. Olin siis todella varovainen kastelun kanssa ja ehkä hieman liikaakin, koska pitkän sinnittelyn jälkeen se kuoli kuivuuteen. Sen jälkeen luovuin kasveista lopullisesti.

2.
Olen suorittanut golfin green cardin sekä PADI-kortin (open water), joka on taas laitesukelluksesta. Kumpaakaa en ole tosin paljoa harrastanut kurssien suorittamisen jälkeen. Nyt olen aloittanut golfia hieman uudestaan ja sukelluskin kiinnostaisi mutta taitaa vähän liian kallis harrastukseksi.

3.
Aloitin säännöllisesti meikkaamaan 7-luokalla. Silloin tein monesti silmämeikin Rimmelin paletilla, jossa oli 3 eri sinisen sävyä. Vaaleimman sinisellä laitoin koko luomen aina kulmakarvoihin saakka, keskisinisellä meikkasin koko liikkuvan luomen ja tummimmalla ulkonurkkaa. Näin jälkikäteen ajateltuna olen varmasti näyttänyt kuin turpaani saaneelta. :D

4.
Olen matkustanut yli 30 eri maassa ja koko ajan haaveilen uusista paikoista joissa haluaisin käydä.

5.
Olen toivoton pitämään järjestystä yllä. Harvoin laitain mitään suoraan paikalleen ja kaikella on taipumus jäädä siihen mihin olen sattunut sen käsistäni laskemaan. Viimeaikoina olen kyllä yrittänyt tsempata hieman tässä ja mielestäni vähän onnistunutkin. :)

6.
Olen huono päästämään tekemistäni virheistä irti. Vaikkeivat ne välttämättä olisi edes isoja, tuntuvat jotkut painavan minua vuodesta toiseen. 

7.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä nyt 7 vuotta. <3 :) Mielestäni sopiva 7. paljastus tähän 7 paljastuksen haasteeseen. :)

Sellaisia tällä kertaa :)

6 kommenttia:

  1. Mä välttelen tosi paljon sinisiä luomivärejä. En usko että saisin ikinä meikattua niillä siististi tai että se ylipäänsä näyttäisi hyvältä mulla... Kun ei se näytä kaikilla muillakaan ihmisillä, joillain kyllä. :)
    6.kohdasta sen verran, että mulla on taipumus sättiä itseäni ihan liikaa jostain virheistä tai mokista. Pitäisi vaan ajatella, että ei se mitään, ei maailma siihen kaadu ja elämä jatkuu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullekin taisi jäädä niistä kokeiluista sellaiset traumat etten omista nykyään yhtään sinisiä luomivärejä vaikka sininen lempivärini onkin :D Ja 6. kohtaan liittyen, niin se on ihan totta! Monesti mietin että jos joku muu valittaisi jostain vastaavasta virheestä, niin nauraisin että kannattaako noin pieniä murehtia. Pitäisi muistaa vain olla itselleenkin yhtä armollinen kuin muille. :)

      Poista
  2. Mielenkiintoisia paljastuksia! Kunnon blogikulttuurin mukaisesti tähän vaadittaisiin nyt kuvaa tuosta kolmoskohdasta :) ja minäkin haluaisin päästä tuohon neloseen! Olet ehtinyt paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmasti, mutta "valitettavasti" minulla ei taida olla mitään sen aikaisia kuvia.. ;) :D

      Poista
  3. Vaadin nähdä kuvia sinisitä luomista! :D
    Jos voisin,antaisin sulle hieman omaa hällä-väliä asennetta niin et pohtisi suotta asioita mitkä ovat olleet ja menneet... Koska muille olet kuitenkin niin lempeä, ole itsellesikin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos muru <3 jotkut niistä ovat kyllä niin pieniä ja ihmeellisiäkin etten edes kehtaisi selittää niitä kellekään, silti kirpaisee kun itse muistelee. Sinisistä luomista ei valitettavasti taida kuvia löytyä :D

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)