3.4.12

Uusia meikkejä Inglotilta

Pari viikkoa sitten sain viimein aikaiseksi mennä Inglotin liikkeeseen. Heillä ei ole yhtään liikettä ydinkeskustassa, mutta onneksi esim. Chadstonen ostoskeskuksesta sellainen löytyy. Yhtään meikkejä minulta ei kyseiseltä merkiltä ole ennen löytynyt, mutta olen aina kuullut että niissä on hinta/laatusuhde erinomainen.


Käytän lähes ainoastaan ruskean ja harmaansävyisiä silmämeikkejä. Olen kuitenkin jo pidemmän aikaa halunnut siihen jotain vaihtelua. Halusin kysyä meikkiartistilta millaiset sävyt sopisivat silmieni väriin ja sitten sen pohjalta katsella värejä. Minulla on kuitenkin kuulemma niin moniväriset silmät, että niihin kuulemma käyvät oikeastaan kaikki sävyt ja eri värit vain korostavat eri sävyjä niistä. ;)  Meikkiartistin kokeiltua eri värejä silmiini päädyin lopulta ostamaan vaalean (346) ja tumman (386) violetin mattasävyisinä ja kullanhohtoisen vihreän (44). Violetit menevät hyvin keskenään ja vihreää pystyy yhdistämään esimerksiksi ruskeaan tai kultaan.

Tykkään Inglotin systeemistä jossa välitaan värit ja paletti erikseen. Kaikissa värinapeissa on pohjassa magneetti, ja paletti johon napit kiinnitetään ostetaan erikseen. Sen takia pystyy ostamaan juuri itselleen sopivan paletin, jossa kaikki värit ovat varmasti oikeita, koska ne ovat itse valittuja.


Samalla ostin myös uuden irtopuuterin, josta olin lukenut paljon kehuja eräästä meikkiblogista ja myös uuden eyelinerin. Olen jo parin kuukauden ajan metsästänyt tummansinistä eyelineriä, jossa olisi sivellinpää. Yleensä ongelmana on ollut joko vääränsävyinen sininen tai sitten tussipää. Nyt se kuitenkin löytyi ja olen todella innoissani siitä! Olen ajatellut ainakin ensialkuun varovaisesti yhdistää sitä iltameikissä mustaan ripsiväriin ja harmaansävyisiin luomiväreihin.

Kädessä näyttävät vähän eri sävyisiltä kuin silmissä

Millaisia värejä te käytätte silmämeikeissä ja onko kellään kokemusta Inglotista? :)

4 kommenttia:

  1. Mulla on kokemusta Inglotista ja niillä on mielestäni, niikuin itsekkin jo sanoit, aika hyvä hinta-laatu suhde. Kynsilakkoja ja luomareita olen heiltä ostanut ja pidän kovasti niistä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Kynsilakkoja katselin vähän itsekin ja yksi kaveri sellaisen ostikin. Niitäkin oli vaikka miten kivoissa väreissä. :)

      Poista
    2. juu, ainakin on paljon valinnanvaraa :D

      Poista
    3. Sitä todellakin jos jotakin! ;)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)